index

Bestellingen en Verzending

Hier zijn enkele veelgestelde vragen over bestellingen en verzending

Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 19:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden via PostNL

Alle verzonden pakketten zijn voorzien van een track-and-trace code, die je per e-mail ontvangt. Zo kun je gemakkelijk de status van je bestelling volgen. Normaal gesproken bezorgt PostNL je pakket op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag). Beide bezorgdiensten streven ernaar om binnen 2 bezorgdagen te leveren, wat in bijna alle gevallen lukt.

In uitzonderlijke gevallen, zoals tijdens drukke periodes of onvoorziene uitdagingen bij onze bezorgpartners, kan de levering van je bestelling iets langer duren. We vragen hiervoor je begrip en geduld, omdat de bezorgsnelheid buiten onze directe controle ligt.

Als je je bestelling na één week nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via onze contactopties. We zullen direct onderzoeken waar je pakket zich bevindt en streven naar een passende oplossing voor je.

Bij het plaatsen van een bestelling via onze webshop, kun je eenvoudig een account aanmaken door je e-mailadres en een wachtwoord op te geven.

Binnen je account, onder het gedeelte "Adres", heb je de mogelijkheid om je adres te bewerken en op te slaan.

Je ontvangt van ons een e-mail met een track-and-trace-link, waarmee je eenvoudig de voortgang van je bestelling kunt volgen.

Je kunt bij ons eenvoudig en snel betalen met:

  • iDeal
  • Bancontant
  • Amex
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Maestro
  • Visa
  • Paypal
  • UnionPay
  • Klarna

Zeker, alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Alle bestellingen bij CandyRoyal worden verzonden via PostNL. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een Track & Trace-nummer per e-mail. Bestellingen van €50 of meer komen in aanmerking voor gratis verzending via PostNL. Bestellingen die voor 18:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. In het weekend worden bestellingen die voor 12:00 uur op zaterdag zijn geplaatst, nog dezelfde dag verzonden.

Als je pakket via een servicepunt wordt geleverd, heb je 7 dagen de tijd om het op te halen. Als je het pakket niet binnen deze periode ophaalt, wordt het naar ons teruggestuurd. Om het pakket opnieuw te laten verzenden, moet je zelf contact met ons opnemen en de verzendkosten voor de nieuwe verzending zijn voor jouw rekening.

Retouren en terugbetaling

Hier zijn enkele veelgestelde vragen over retouren en terugbetaling.

U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U ontvangt het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, terug. Enkel de kosten voor het retour sturen van uw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket; raadpleeg de website van uw vervoerder voor de exacte tarieven.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te beoordelen, kunnen wij de waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na de aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product in goede orde retour ontvangen is.

Wat vervelend om te horen! Onze excuses voor het ongemak. Zou je alsjeblieft een foto van het probleem willen sturen, binnen 48uur naar [email protected]? We zullen jouw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Wij verpakken ons pakketjes zeer zorgvuldig.

Als je via de PostNL-app of de website van PostNL hebt aangegeven dat het pakket op een vooraf bepaalde plaats mag worden bezorgd, is het belangrijk om te weten dat zowel CandyRoyal als PostNL niet verantwoordelijk zijn voor eventueel verlies, schade of diefstal van het pakket nadat het zonder toezicht is achtergelaten op de gekozen locatie. We raden je ten zeerste aan om je pakket thuis te laten bezorgen of het op te halen bij een van de vele beschikbare PostNL-pakketpunten, om zo risico's te vermijden.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

geen antwoord gevonden?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Neem contact met ons op