index

Bestellingen en Verzending

Hier zijn enkele veelgestelde vragen over bestellingen en verzending

Ons doel is om je bestelling binnen 48 uur te leveren.

Bij het plaatsen van een bestelling via onze webshop, kun je eenvoudig een account aanmaken door je e-mailadres en een wachtwoord op te geven.

Binnen je account, onder het gedeelte "Adres", heb je de mogelijkheid om je adres te bewerken en op te slaan.

Je ontvangt van ons een e-mail met een track-and-trace-link, waarmee je eenvoudig de voortgang van je bestelling kunt volgen.

Je kunt bij ons eenvoudig en snel betalen met:

  • iDeal
  • Bancontant
  • Amex
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Maestro
  • Visa
  • Paypal
  • UnionPay
  • Klarna

Zeker, alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Alle CandyRoyal bestellingen worden verzonden via PostNL. Zodra uw
bestelling is verzonden, ontvangt u per e-mail een Track &
Trace-nummer. Bestellingen van €35 of meer profiteren van gratis DPD
verzendkosten.

Retouren en terugbetaling

Hier zijn enkele veelgestelde vragen over retouren en terugbetaling.

Je hebt de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 werkdagen na ontvangst van het product te retourneren. Bij ontvangst van de geretourneerde producten zullen wij de artikelen grondig controleren.

Wij accepteren uitsluitend ongeopende en onbeschadigde artikelen. Indien de producten in een andere staat worden ontvangen, behouden wij ons het recht voor om de retourzending niet te verwerken. Wij streven ernaar om binnen 48 uur na ontvangst en verwerking van je retour een terugbetaling te versturen.

Let op: de kosten voor de retourzending zijn voor jouw eigen rekening.

Wat vervelend om te horen! Onze excuses voor het ongemak. Zou je alsjeblieft een foto van het probleem willen sturen, binnen 48uur naar [email protected]? We zullen jouw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Als je via de PostNL-app of de website van PostNL hebt aangegeven dat het pakket op een vooraf bepaalde plaats mag worden bezorgd, is het belangrijk om te weten dat zowel CandyRoyal als PostNL niet verantwoordelijk zijn voor eventueel verlies, schade of diefstal van het pakket nadat het zonder toezicht is achtergelaten op de gekozen locatie. We raden je ten zeerste aan om je pakket thuis te laten bezorgen of het op te halen bij een van de vele beschikbare PostNL-pakketpunten, om zo risico's te vermijden.

geen antwoord gevonden?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Neem contact met ons op